søndag den 15. januar 2012

Weekend i El Salvedor

Bussen er pakket saa er vi paa vej, El Tunco venter paa mig.

Boelgen skubber mig af surfboardet, vaelgter rundt i vadet, griner og sluger et halvt stillehav.
     Misser mod solen, ser de andre der sidder paa stranden og vinker. De naar lige at faa flyttet haandklaederne inden en stor boelge skyller op mod dem.
                                                     Tidevandet kommer hurtigt i El Salvador
Op paa boardet igen, vind i haaret og salt i oejnene. YES, jeg kan det shit!Paa mit gebrokne spansk finder jeg ud af at min surflaerer bor midlertidigt i El Tunco, at de alle er amigos og at han er malet roed under ojnene for at beskytte huden mod sol.
                                                     Solen er skarp i El Salvador
         Paa stranden igen, ud efter en kold oel, som nydes i solnedgangens skaer.
                                                     Solen gaar hurtigt ned i El Salvador
Saltvandskroeller og bare taer.
                   Vi er klar til en aften med dans og drinks.Trommeshow til maden, ned og danse med. Rytmen ruller, rumperne koerer. Farverige drinks, og reggaeton. Saa skal der danses. Boesserne ryster roev og drejer mig rundt til jeg bliver svimmel. Go down.
                                                    Oellerne er billige i El Salvador
 Svedige kroppe, hofter der ruller, foedder der trapper, munde der ler. Musikken er paa max.           
                  Graciosa Graciosa
Pause paa stranden med en kold oel, stjerne himmel og skoenne piger.
                                                    Dansen er vild i El Salvador.
"OMG, you are so beautiful, you are like Paris Hilton." Faar soede ord og kindkys af vores boesse venner inden vi gaar hjem.
         Svaever paa en sky hjem i seng
                                                    Weekenderne i El Salvador er gode!                                                     


http://www.youtube.com/watch?v=3yUemeoDDnQ

Ingen kommentarer:

Send en kommentar