mandag den 16. januar 2012

I leg er alle sprog ens

Efter frokost kommer vores danse laerer. Vi skal laerer en koreografi til reggaton musik. Det er helt vildt sjovt og vi bliver faktisk ret gode til sidst.

Efter en tur i poolen gaar turen videre til den lille landsby som vi skal ud og bo i, i naeste weekend. Vi staar paa ladet af en bil og bumper op og ned. Vejen er meget stenet. Her kommer tydeligvis ikke mange biler. vi skal ud og spille fodbold sammen med de unge i landsbyen. Jeg glaeder mig ret meget, selvom luften er ret tung og mine lar allerede klister sammen.

Vi finder endelig frem til fodboldbanen og der er det akavet oejeblik, hvor ingen rigtig ved hvad de skal goere af sig selv.
En lille dreng staar og spakker til en bold. jeg gaar over og spoerg hvad han hedder. "Aldo" svare den charmerende lille dreng. Vi staar og sparker lidt bold og efterhaanden komemr de andre over og er med.
Fodboldkampen er haard og sjov. Mit hold vinder.

Paa vej hjem skal vi lige forbi en anden landsby. imens vi venter paa at skulle videre gaar Matilde og jeg over til en lille dreng. han er igang med at folde papirfly og vi spoerg omvi maa vaerer med. Der kommer hurtigt flere boern og jeg faar foldet en masse flip flap og vifter. Det er et stort hit. De er alle enormt soede og griner aa skoent. Det er stadig lidt svaert at snakke med dem, selvom de ihaerdigt proever.

Rejser mig op med min rulle papir i haanden og begynder at faegte med en af drengene. Jeg loeber rundt og faegter med 6 smaa skoenne boern. Det ender med at jeg ligger paa jorden begravet i grinene boern. nu glaeder jeg mig tvirkelig til naeste weekend.

Paa vejen hjem foerer mine tanker mig hen paa en lille lyshaaret dreng der har stjaalet en stor del af mit hjerte, og paa alle de sjove lege vi har leget sammen.
Jeg savner Carl Gustav.

2 kommentarer:

  1. Hvor er det typisk dig, jeg er sikker på du har det lige så sjovt som børnene :)

    SvarSlet