lørdag den 19. maj 2012

Look at that bird, she is such a cracker. I bet she is going to pull


De sidste par dage har vi været på en tur op langs kysten. Vi er 11 af sted i alt.  To drenge fra Skotland, Jamie og Paul, som snakker fantastisk sjovt og går i byen i party kilt. En pige fra Schweiz, Daniella, en rigtig party girl, med små bitte øjne. 3 englændere, en midaldrende mand, som ikke kan forstå at vi aldrig løber tør for ting at sige til hinanden. Og et vennepar, Chrispsp og Liz, 2 fantastisk søde mennesker som lærer mig engelsk slang og får af eller bekræftet mine Hollywood ideer om England. For eksempel at det ikke er særlig almindeligt at spille polo, men at der faktisk er masser af tea parties. Så er der også en amerikansk dreng, Matt, en af de skørester mennesker jeg nogensinde har mødt. Han drikker øl til morgenmad, har meget ødelagte ulækrere dredlocks og går meget sjældent med underbukser (hvilket man får at se meget oftere end man har lyst til) Så er det vores irske guide Jonathan, som ryger sig skæv næsten hver aften, men ellers er super sød. Også er der de 3 dejlige danskere, Sara, Me og jeg. Det meste af tiden bruger vi på stranden eller på en bar. Vi har det rigtig sjovt sammen og spiller masser af kort og har drinks lektioner. Jeg prøver at lærer skotsk, det går ikke så godt, men det er virkelig sjovt.

Lige nu ligger jeg i hængekøjen. Jeg har fået vasket dagen salt og sand af og nyder lidt alene tid med noget god musik og solnedgang.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar