onsdag den 2. maj 2012

Pas i La Paz

Mandag d.30 April tog jeg med en truffi til La Paz for at besoege den danske ambassade saa jeg kunne faa mit nye pas der endelig var ankommet. men men men, nemt skulle det ikke vaere. Der var selvfoelgelig lukket fordi det dagen efter er 1. maj, saa hvorfor ikke lige tage mandag med ogsaa ?ç<*+$$%&·
Onsadag er jeg saa igen paa vej til ambassaden, og i dag skal det lykkes. baade fordi v har en flybillet fra Santa cruz i morgen og fordi Me skal vaere ude af landetd. 3 maj. Jeg sidder derfor i truffien og ber og haaber til alt og alle jeg kan komme i tanke om.
Faar endelig mit pas efter en halv times ventetid og et brev som forklare imogrationskontoret at jeg skal bruge et nyt visum. Paa imigrationskontoret er der uendelig lang koe. jeg har staaet i 45 min, da en venlig sjael goer opmaerksom paa at jeg er blevet sprunget over og at jeg derfor skal staa bag ved hende. tak til venlige og betaenksomme mennesker!!!!
endelig er jeg fremme. bliver vist over i en anden koe, hvor manden saa fortaeller mig at jeg skal have en kopi af det hele. "SKAL JEG SAA STAA I KOE IGEN?" Heldigvis ikke og jeg kommer tilbage med kopier.

Saa nu har jeg endelig baade pas og visum.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar